Cazare Hotel Oceanic din Olimp

Olimp, Str. Amfiteatrului nr. 2 | Coordonate G.P.S.: N 43.8768 si E 28.6044 [vezi harta]

Nota 0.0/10
- 0 recenzii

Hotel Oceanic este imbinarea perfecta intre lux, confort si intimitate. Un week-end sau un sejur petrecut in Vila Oceanic din Olimp, construita recent si amenajata la nivel de lux, este o adevarata oaza de sanatate.

Nu mai intreba de cazare la Olimp sau de pensiuni in Olimp dupa ce ai ajuns la noi, pentru ca iti pierzi timpul. Cei care au fost stiu deja, si vei afla si tu, daca vom avea placerea sa te avem ca oaspete.

Hotel Oceanic este situata in centrul statiunii Olimp, la 120 m de tarmul marii, langa Hotel Panoramic. Vila dispune de 8 camere, restaurant, terasa, parcare: 4 camere cu pat matrimonial, 2 camere cu paturi simple, si 2 camere duble de lux. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, Lcd, baie proprie, uscator pentru par, Cablu Tv, mobilier modern complet, minibar, internet wireless.

- oferim mic dejun, dejun si cina a` la cart;
- restaurant cu terasa;
- bar;
- parcare;
- internet wireless Free
- uscator pentru par;
- market;
- incalzire centrala;

Veti fi placut impresionati de camerele vilei Oceanic si va veti bucura de fiecare minut petrecut aici. Sederea dvs. In aceasta vila de vis va fi imbunatatita de o echipa atenta, ce lucreaza impreuna pentru a va face sa va simtiti minunat in timpul vacantei petrecute aici.

Restaurantul ofera o delicioasa mancare romaneasca traditionala si preparate din peste, aceasta pentru a spori placerea turistilor si sentimentul de a fi ca acasa. Restaurantul dispune de 50 de locuri si de o terasa de 100 de locuri.

Va asteptam la Hotel Oceanic!

Facilitati de cazare:

ParcareParcare
RestaurantRestaurant
BarBar
Gradina/CurteGradina/Curte
Internet wirelessInternet wireless
TerasaTerasa

Capacitate: 20 locuri in 8 camere

Procedura de rezervare

  1. Pentru a evita orice neplaceri cu retinerea camerelor, chiar daca ati vorbit cu hotelierul la telefon, completati si formularul solicita cazare pe email-ul proprietarului. Astfel intelegerea ramane scrisa,
  2. Insistati sa platiti avans si pastrati dovada. In cazul in care hotelierul nu va pastreaza camerele va puteti adresa Politiei, OPC, Ministerului Turismului. Notati pe documentul de plata datele sejurului, numele unitatii si localitatea,
  3. eOferteCazare.ro nu va lua in considerare eventualele reclamatii daca nu ati folosit formularul solicita cazare pe email. Este foarte posibil ca, pentru aprobarea recenziei dvs, sa va solicitam dovada achitarii avansului.

Contacteaza acum proprietarul pentru o rezervare

Paste 2017 | Craciun 2017 | Revelion 2018